Tuesday, December 18, 2012

Tuesday 18/12/12

Assalammualaikum , saya kembali lagii .. setelah 2 tahun lamnya tidak update blog ne . hhmmmm.. how was your dayy todayy guyss ?? hope you enjoy yourself with family , relatives , either siblings :) hari ini as usua boringg just like the other day, nothing to do at homee . nak tahu takkk ?? IM FREEEE ::D free fromm ? free from SPMMM , and now I'm officially EX CANDIDATES SPM FOR 2012 . but my tcr said , kami kami tak free lagi sebelum result tu dapat , dan takkan free lagi selagi kita tak masuk syurga ITULAH NAMANYA FREE . hebat takk ?? saya sangt setuju statement tuu . kita belum free lagii selagi kita belum ke syurga yang kekal abadi . 

saya nak share seuatu , nak dengarr ? nak bacaa ? baca je laa hehe .. tahun ne kan umur saya 17 tahun , dalam beberapa hari lagi saya akan meningkat ke 18 . pada masa itulah kematangan seseorang semakin meningkat , lagilaa tahun depan pada bulan mac dapat resultt ? woahhh !! hanya Allah saja yang tahuu .. untuk kwan2 saya d luar sana good luckk yee :3 bnykan doaa skrng nee . tak payah nak kisah sangat sama ada Allah terima doa kita atau tidak , asalkan kita tahu DOA ITU SENJATA ORNG MUKMIN knn ? knn ? hehe , percaya pada Allah seyakin-yakinnya InsyaAllah :D

saya tidak tahu nak ckp apa lagii .. tp hari ini sangat menduka citakan sayaa . I have a problem and have bad feeling . don't know why ?? orang disanaa semogaa baik2 sajaa , maafkan saya kalau saya ada salahh .. Ya Allah saya sangat bnyk dosaa . adkah Engkau akan memaafkan kesilapan ku yang duluu ? kalau teringtkn kembali dosa-dosa seperti buih di lautan . banyaakk tuuu . mohon petunjuk dariMU ya Allah .. 

KEPADA ABDUL WAHID BIN OMAR (BAPA SAYA) HEHE . dia skrng berada di KL , 40 hari ikut tabligh , anakanda di sini sngt merinduimu .. biapun kta tidak rapat tapi pertalian darah itu kuat antara bapa dan anak kann ?? semoga sihat2 selau .. doakan anakanda disni yaa . tak lama lagi kan abah akan balikk ? balik lah dngn selamat dn dirahmati Allah . kalau dah pulang tuu wahidah mauu BUAH BUAH DRI KAMPUNG YAAA :D HAHA *macam dibaca*

smpai disni sahaja laaa .. apa2 pun tunggu update dr sayaa . yaa , actually a lot of things I wanna share but but but my head tiba-tiba stuck haha no idea teruss .. jumpaa lagii k? keep in touch . doakan saya supaya selali updatee . ini jak laa kerja kalau boringg .. terhibur sikit. okaylaa babaii selamat petang . ohhhyaaa ? kalau belum solat asar tuu jom solat sama2 .. saye nak solat dulu .. lambatt :)) Assalammualikum - out*

finished at time - 5.07pm :D

No comments:

Post a Comment