Wednesday, December 19, 2012

kenduri kecil :)

Assalammualaikum semuaaa ;) how are u todayy ?? what's ur plann ? hope it will going well yaa :) ermmm ... I woke up early today for helping my mother prepare the food . my mom invited our cousins to come for breakfast .. sedikit busy laa jugaa , jalan sana jalan sini .. tolong sana tolong siniii . ada kakak tiada harapan ada adikk ? huhh lagiiilaaaa .. saye sejaa yang cuci piringg , angkat pinggan kotor , huhh penatt dohhh ~ butt beestt ntah kenapaa haha , ramai orng kalii . ada laa juga aunty puji *arooiinaa bujjang nu tu baaa arajjin na sabbb , aku bawa laa anak mu ni p malauma kuu* paham kaa ? haha bajjau punya bahasa tuu , bah saya translate *adoiiii rajin jugaa anak mu neee , boleh lah aku bawa pegi rumah ku* hahaha *agak sedikit blush ya di sana* tidak laaa , ndak mau juga terlampau riak nnti Allah tarik balik hehe ~

sedang saya buat abc untuk cousin adaa pulaa dtng pihak astro .. untuk apaa ? yesssss setelah lamanyaa aku mengidamkan ASTRO BEYOND ! akhirnyaaa ada jugaa hehehe , berkat kesabarannn :)) pasang punya pasangg ASTRO SBS ONE HD trussss ... KOREAA MARII HEHE :D

tadi malam kann saya bake a cake baaa .. ada dua loyang saya gunaa , dalam pemanas tu satu loyang okk. normal macam biasa , sekali second loyang diaaa, huhhh leka kan berfacebook smpai lupa apa yang dalam ovenn , terhidu bau bakarr naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa berlari pigi dapuur hangusss joooooo *dlm otak suda fikir matilaaa aku olehh umi macam mnaaa neee?* kedapatan umi tahuu kena ceramah buss bersih telingaa haha .. okayy umii lepas nee saya akan berhati2 - kunun laa :)

sekarang jam 12.38pm menandakan jam tengah hari dimana muslimin dan muslimat menunaikan solat fardhu zohor :) and I'm still waiting for another cousin to come *yesss IM READYY HEHE* smbil tuu tengok2 tv laaa , kaaa solat duluu ? solat laa duluuu diutamakan.. #sembahyang diawal wakttu kannn afdhall :) ye tak ye jgaa.. haaaaaaaaaaaaa , sembahyang laah duluu jngn asyik naaaakk internet jee memanjang *sendiri* jom laa solatt , yang adam tuu solat laa kat masjid , haaa yang hawa tuu apa lagi jom solat . Allah dah memanggil tuu ")

hmmm itu jak laa buat masa skrangg , tangan agak kaku sekarang terlampau bnyak mau taip hehe .. kalau macam cerita tu agak booringg kann ? jngn bacaaa hehe , biarkanlaahh , orng kata SAYA BUDAK BARU BELAJAR KALAU SALAH TOLONG AJARKAN :D wabila hittaufik wahidayaahh Assalammualaikum :))) ... ok daaaaaaaaaaaaa PUBLISHED :D

finished at tie - 12.43pm (khamis)

No comments:

Post a Comment